luni, 7 februarie 2011

Secret Garden




Drama coreeana cu lipici. Are tot ce ii trebuie pentru a fi un succes. Actori cu calitati, poveste cu umor si fantezie. Scenele de ras predomina in prima parte a serialului, insa te tine cu sufletul la gura in fiecare clipa. Pe mine, personal, m-a atras calitatea locurilor in care s-a filmat, a viziona drama insemnand a vizita o galerie de arta in sine. Cel mai mult mi-a placut finalul episodului 17, a fost o opera de arta in opinia mea. Merita vazut filmul, pentru urmatorii actori care joaca in el:

Povestea se invarte in jurul excentricului CEO al unui mare centru comercial, Kim Joo Won (Hyun Bin) si a modestei Gil Ra Im (Ha Ji Won, cunoscuta din Damo), care este cascadoare si lucreaza ca dublura unor personaje la diverse filme. Cei doi se intalnesc accidental cand Kim Joo Won o incurca pe Ra Im cu actrita Park Chae Rin, intalnire care naste o relatie tensionata intre ei. Excentricul Joo Won se simte tot mai atras si in acelasi timp confuz in directia lui Ra Im si este pe urmele ei in fiecare clipa. Pe de alta parte Gil Ra Im nu stie cum sa scape de el. Totul se complica cand in urma unor evenimente stranii cei doi isi inverseaza corpurile. 
O poveste mai reala se desfasoara si intre cunoscutul star Oska (Yoon Sang Hyun din My Fair Lady) si Yoon Seul (Kim Sa Rang din A love to kill) cu neintelegeri din trecut care trebuie rezolvate acum. 
De notat este si sarmanta prezenta a lui Lee Philip in rolul sefului lui Ra Im, cunoscut din dramele The Legend si A Man's Story.








ANUNT IMPORTANT: 
    Traducerea episoadelor 11-20 e facuta de echipa SG de pe viki.com, corecturi si completari ulterioare de catre mine.
    Doresc sa va multumesc pentru suportul pe care mi l-ati acordat pana acum,  voi reveni cu proiecte noi cu siguranta, asa ca stati pe aproape!
     O iarna presarata de multe lucruri frumoase pentru toti!!
     A venit Mosul si la noi! Am postat si ultimele episoade din serial, Gradina Secreta episoadele 14-20! Sa aveti vizionare placuta!


INTRA AICI PENTRU A AVEA EPISOADELE
Gradina Ta Secreta


132 comentarii:

Anonim spunea...

Buna imi place in mod deosebit acest serial si ma bucur sa vad ca a aparut si cu sub in limba romana...ai urcat pe MEGAUPLOAD si celelalte episoade? Iti multumesc mult pt toata munca si pentru tot efortul tau, Mihaela.

cielle spunea...

Ma bucur sa aud ca it place acest serial, eu l-am vazut deja de doua ori si acum m-am apucat de traducere:P Voi pune subtitrarile in romana imediat ce termin de lucrat la fiecare;)
Multumesc pentru feedback!

Remat spunea...

Multumesc pentru efortul de a traduce acest serial.Te-ar deranja daca va fi urcat pe teava.ro,
bineinteles cu creditul aferent.
Cu stima Remat.

Remat spunea...

EP.1.PART 1
http://www.peteava.ro/id-642843-gradina-secreta-e01-part-1

Remat spunea...

Primele doua episoade momentan.Aici vei gasi toate episoadele pe care le traduci.

http://www.peteava.ro/playlist-4753/secret-garden

Anonim spunea...

Buna Cielle, pt ca imi plac asa de mult dramele coreene sunt membra pe mai multe saituri de acest gen si astazi am gasit pe saitul filme.asiacinefil.com cele 3 episoade din SECRET GARDEN traduse de tine...stiu ca asiacinefil este un sait de profesionisti si alaturi de ei am descoperit multe comori care mi-au ramas in suflet...am vazut ca in acest domeniu al traducerilor multa lume isi asuma merite nejustificate...e mai usor sa furi munca altuia nu?? Iti urez bafta multa in continuoare...Mihaela.

Anonim spunea...

Mult succes, in traducerea cestei frumoase comedi romantice! Eu am inceput sa-l vad in lb.engleza, dar m-am oprit atunci cand l-am gasit astazi tradus de tine Cielle! Sunt sigura ca multi se vor bucura de acest frumos cadou! Fighting! Mary!

remat spunea...

Te pot ajuta la editarea suburilor
in cazul in care ai nevoie

cielle spunea...

@Remat: Putem vorbi pe mail, so_rebelde_girl@yahoo.com.

cielle spunea...

Mihaela, e interesant ceea ce imi spui, multumesc pentru notificare.
Pe de alta parte, ma bucur ca va place drama si nici nu ma mir de ce, are toate atuurile!!
Multumesc pentru incurajari, e un feedback extraordinar de motivant pentru mine.
Aja-Aja!

Anonim spunea...

Ma alatur si eu celor care iti multumesc pentru traducerea acestui serial si admir munca pe care o depui.Multumesc.

Doina spunea...

Chiar daca esti singura in "echipa",te-ai descurcat grozav de bine!! am stiut "din prima" ca esti ardeleanca...si..chiar din Cluj??!!!
wow...
eu credeam ca sunt cam unica prin zona,indragostita de seriale si filme coreene!
poi...Secret Garden..l-am vazut o data cu subtitrare in engleza,apoi de patru ori cu subtitrare spaniola!!
iar acum,multumita tie >:d< ,in romana!!! \:d/
stiu ca este o munca tare grea,dar observ ca o faci cu placere si...faptul ca ai acceptat sa se posteze serialul "pe teava", iti face,sincer, cinste!
Eu iti multumesc din suflet ca ne-ai facut aceasta bucurie!!!
Gamsahamnida!!!

cielle spunea...

Nu pot decat sa ma bucur vazandu-va tot mai multi interesati de acest serial. Pentru asta promit sa continui traducerea cat de bine si satisfacator pentru voi! Pentru ca ma incurajati, Gomawoyo!
고마워요

neli spunea...

ma alatur si eu fanilor acestui serial si multumesc cielle pentru munca ta ,,,,

Anonim spunea...

pe cand urmatoarele episoade?

cielle spunea...

curand vine episodul 4 tradus!

Anonim spunea...

E o K-drama foarte buna. Imi place muuult. Felicitari pt acest proiect.
As vrea sa te intreb daca te gandesti sa traduci si alta k-drama?

Anonim spunea...

Si inca o intrebare - exista posibilitatea ca varianta hardsub sa fie urcata si pe Megaupload?
Multumesc pt tot ce faci pt fanii serialelor de calitate. S-o tii asa si in continuare.

cielle spunea...

Salut, in legatura cu prima intrebare: da, am in plan si alte drame, dar le voi lua pe rand, in limita timpului meu.
In partea dreapta am o lista cu drame pe care le urmaresc acum si care le-am urmarit de curand, eu voi traduce dintre ele daca sunt cereri si nu mai sunt traduse in alta parte sau daca mi-au placut foarte mult.

A doua intrebare: eu am ales acest site, megashare caci imi urca foarte repede fisierul avi, fata de megaupload unde dureaza ceva, iar pentru download este foarte intercativ si usor de folosit
(Scroll down in pagina care se deschide->click pe download jos in coloana a treia->astepti 10 sec->introduci cifrele->download->gata!

O sa reconsider cererea si cand am timp o sa urc si pe megaupload. Pana atunci sper sa va bucurati de aceste episoade!

cielle

Anonim spunea...

Multumesc mult Cielle pt episodul4..acu il descarc si abia astept sa-l vad..cred ca nu ar trebui sa facem mofturi noi astia care primim mura-n gura totul...cel mai bine e sa faci cum iti este tie mai usor si mai repede..noi ne descurcam, macar atata lucru..cui nu-i convine sa-l vada cu sub in engleza sau si mai bine sa puna mana sa-l traduca, sa vada daca este asa de usor..o zi buna si mult succes!!!Mihaela

Anonim spunea...

Multumesc mult, Cielle pt raspunsuri. Am vazut acum episodul 4 si ador acest serial. Cel mai mult imi plac dialogurile dintre cei 2 protagonisti. Sunt absolut incantatori.
Iti doresc multa bafta in continuare si spor la cat mai multe traduceri. Abia astept urmatorul episod.

Edina spunea...

Felicitari pt acest proiect. Abia astept urmatorul episod. Cand o sa apara urmatorul?

Anonim spunea...

iti recomand sa traduci si serialul a love to kill

cielle spunea...

@edinaa:
Multumesc pentru sustinere.
Cat de repede termin de tradus il urc. Ce pot sa spun, va mai dura 2-3 zile, in functie de timpul liber pe care il am.

cielle spunea...

@anonim: Personal, nu am urmarit A love to kill, am auzit ca e foarte buna drama ca actiune si personaje, mai ales ca joaca Bi- al carui fan sunt si eu:). O sa am in vedere propunerea pentru viitor.

Anonim spunea...

poti grabi traducerea mai repede, nu mai pot sa ma chinuiesc ;)

Edina spunea...

Nu se poate urca varianta hardusb pe megaupload? Pe megashare se descarca foarte incet.

Anonim spunea...

dar foarte greu merge cu traducerea of mai bn il vad in engleza

Anonim spunea...

Eu cred, ca ar trebui sa fim fericiti si multumiti, ca cineva s-a gandit sa traduca,acest minunat serial! Traducerea unui serial necesita o munca gigantica, asa ca nu ar trebui sa o zorim prea mult pe Cielle. sunt sigura ca traducerea acestui serial este o prioritate pentru ea si-si sacrifica timp pretios pentru realizarea lui. Ar fi mai bine daca am felicita si incuraja frumosul ei gest. Fighting!

Edina spunea...

Asa e. Ai dreptate. Ar trebui s-o incurajam si sa-i multumim ca-si ia din timpul liber care e atat de pretios pt noi fanii serialelor asiatice de calitate.
Multumim Cielle pt tot ce faci pt noi. Jos palaria!

Anonim spunea...

cat mai dureaza postarea urmat episoade>>?

cielle spunea...

Am urcat episodul 5, atat de asteptat! Stiu ca ati vrea sa vedeti cate 2-3-4 sau mai multe episoade odata si eu sunt asa, dar sa stiti ca dureaza pana traduci un episod. Eu nu sut ca cei de pe alte site-uri care fac sub, ei se ocupa toata ziua de asta, nu fac altceva decat sa traduca, etc.
Eu traduc acest serial din pasiune si o fac cu drag. Imi extind timpul pentru aceasta cat de mult pot, mai ales de cand ati aflat ca se traduce SG:P
Eu am invatat sa ma uit la seriale care nu aveau sub cand doream eu, doar 1-2 ep/sapt. ca si cand l-as vedea la TV si e mai bine asa.
In orice caz, doresc sa va multumesc pentru rabdare si sustinere, Fighting!

Anonim spunea...

super serialul mai ales ep 5 multumim pt traducere

Lena spunea...

Este episodul meu preferat dintre cele 5. N-am stiut pana la Secret Garden ca Hyun Bin stie sa cante si inca atat de bine! E minunat sa-l asculti cu That Man iar apoi That Woman in interpretarea lui Baek Ji Young, sunt niste voci care te fac sa simti fiorul dragostei. Multumiri pentru ca-ti sacrifici timpul tau liber si scuza-ne nerabdarea, e din cauza filmului care te captiveaza, nu vrem sa fim ingrati , nu o interpreta ca pe un repros atunci cind intrebam pe cand urmatorul.

Anonim spunea...

the next episod pe cand?

Anonim spunea...

salut!pt inceput ms pt acest serial super faci o treaba minunata
dak ai nevoie de sub in eng ti le pot da(fara suparare dar sa iti fie mai usor pt k nu mai pot astepta)te-as ajuta si ew dar nush prea multe avand in vedere k am 12 ani:D
uite aici:http://withs2.com/view/secret-garden sunt sub in eng dar stiu k ne vei ajuta sa il vedem in curand in rom;)

Anonim spunea...

Can"t wait! Pleaseee ep.6!

remat spunea...

Multumiri pentru ep.6 si spor in continuare.

cielle spunea...

Multumesc reamt, chiar o sa am nevoie in perioada ce urmeaza!

Unknown spunea...

multumesc ptr efortul pe care il faci sa ne incanti cu aceast serial,este serialul meu preferat si m-am bucurat enorm cand am vazut ca cineva il traduce si in lb romana...iti doresc numai bine

Anonim spunea...

BRAVO CIELLE, aseara am vazut episodul 6 si am ras cu lacrimi, fff tare, cei doi joaca nemaipomenit..mii de multumiri pt tot efortul tau..abia astept sa vad ce mai urmeaza, cu drag Mihaela.

Anonim spunea...

Poate cineva sa-mi spuna de ce a fost eliminat blogul Tumtumbanzai? Remat, tu stii ceva? Este posibil sa-l putem accesa, in curand?Pacat de munca depusa in organizarea acelui blog, care era la indemana oricui si continea filme si seriale foarte bune. Acolo am aflat despre mai multe site-uri de specialitate. Acolo am aflat si despre tine Cielle, si de minunata munca pe care o faci in traducerea acestui de succes serial Secret Garden. Sper sa nu te dai batuta si sa ne bucuram in continuare de realizarile tale.Aza, aza, fighting! Mary!

Anonim spunea...

Mersi foarte mult, pentru aceasta minunata veste! Nici nu stii ce fericita m-ai facut!Mi-ai inseninat zilele acestea ploioase!

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Si eu multumesc mult pentru ca am regasit un spatiu pe care-l vizitam zilnic si care concentreaza filme si seriale dintre cele mai frumoase!

Anonim spunea...

Buna Cielle.Vreau sa`ti multumesc pentru ca ne traduci acest minunat serial,si astept cu nerabdare si celelalte episoade.Multa bafta in continuare.

laura_1 spunea...

multumesc tuturor celor datorita carora pot urmari mult indragitele seriale.

Anonim spunea...

cand putem vedea si ep 7?

Anonim spunea...

Episodul 7 va fi tradus cand va avea timp.Deci aveti si voi rabdare,ca na ,nu o sa`si petreaca tot timpul sa traduca acest serial.Tu ai putea sa stai in fiecare zi sa traduci un serial ?.Eu nu prea cred,doar ai si tu alte treburi de facut.
Multa bafta in continuare Cielle! :)

Anonim spunea...

Hello!! Cielle ne-ai parasit? Nu ne mai iubesti? Asteptam vesti de la tine! Pleasee!

Anonim spunea...

Se pare ca da

cielle spunea...

hello:) nu am uitat, dar am avut probleme cu internetul si pc-ul...
Insa urmatorul episod, s-ar putea sa intarzii cu el caci voi fi plecata o saptamana de maine incolo. O sa ma apuc de el cat de repede pot, dupa.
Keep fighting!

Lena spunea...

Din pacate nici una din variantele de vizionare nu este functionala. Gandul ca e deja tradus si acest episod dar nu e accesibil sporeste nerabdarea. Cred ca se va rezolva cumva. Multumim Cielle si vacanta placuta!

cielle spunea...

salut Lena!
La ce te referi cand spui ca nu merge? Linkul? Video dupa descarcare?

Unknown spunea...

Vina pentru aparitia tarzie a acestui episod imi apartine(doar am vrut sa vad daca filme...... se obosesc sa-l urce ei singurei online, se pare ca nu).
Acum se poate viziona si online

Lena spunea...

Online nu aparuse inca ep 7 iar pe megashare nu reuseam descaracarea insa dupa incercari repetate s-a rezolvat. Multumesc mult!

Dia spunea...

Cielle.....imi multumesc pentru efortul pe care il faci cu traducerea serialului...m-a fascinat enorm de mult cum drama este impletita cu umorul...ma pun la cate un episod si rad pur si simplu singura:))...Banuiesc ca este foarte greu tradusul si iti multumesc pt ca timpul tau liber il folosesti traducand acest serial....dar am o mica intrebare...Cand apare episodul 8 deoarece mor de nerabdare?:D

Anonim spunea...

Dia...episodul 8 va aparea cand Cielle se va intoarce acasa..deoarece este plecata.Deci mai ai putina rabdare :).

Dia spunea...

Multumesc mult pt raspuns:)

Lena spunea...

Nu stiu cum ai reusit dar vad ca ne bucuri cu un nou episod acum in prag de Pasti. Pacat ca la a II a parte sunt probleme cu sonorul iar muzica, unul dintre punctele forte ale serialului nu mai poate fi savurata.
Multumiri si "Sarbatori fericite!"
Lena

remat spunea...

Partea 2 va fi reurcata deoarece sunt probleme cu serverul/conversia
de pe teava .ro

Anonim spunea...

Bravo! Ms pt traducerea la ep 8! O traducere ff buna:P Bafta!

cielle spunea...

Ma bucur ca v-am putut aduce si eu o mica bucatica de bucurie acum ca sosesc sarbatorile. Voi urca si eu episodul pentru a putea fi downloadat si se va rezolva si problema cu sunetul:)
Sarbatori fericite tuturor!

Dia spunea...

Multumim Cielle chiar ma bucur enorm pentru episodul 8...in fiecare zi am intrat de cate 4 ori sa vad daca ai adaugat episodul 8...Multumesc pentru tot ce faci pentru noi,fanii acestui serial.Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!:*

remat spunea...

Rezolvata problema sonorului
del ep.8 partea 2.Vizionarea placuta
si Sarbatori Fericite.

Anonim spunea...

Paste fericit!Sufletul sa va fie plin de liniste si viata calauzita de lumina crestina! MULTUMIM Cielle pentru tot ce faci si pentru bucuria pe care ne-o impartasesti! Cu drag, Mary.

Anonim spunea...

Multumim Cielle,ca existi!Iti doresc un Paste plin de dragoste si lumina,ca sa ne poti impartasi si noua din bucuria ta.HRISTOS A-NVIAT! Cu mult drag,Ella.

Anonim spunea...

Cielle, sa stii ca noi asteptam nerabdatori ep.9! Sper ca ai avut o vacanta linistita si te-ai intors cu forte proaspete si plina de inspiratie!By,by!

Anonim spunea...

Nu mai asteptati nerabdatori si dati click pe Viki! Aici ve-ti gasi toate 20 episoade traduse in limba romana!

Anonim spunea...

Da tu click pe Viki, eu astept linistit aici ca sa si pot descarca si pastra filmul

Anonim spunea...

Cielle iti multumesc pt traducerea episodului 9...faci o treaba grozava, pt care, toti cei care indragesc SG iti sunt recunoscatori, cu drag Mihaela.

Anonim spunea...

Cum putem viziona online episodul 9?

cielle spunea...

din pacate nu depinde de mine postarea epsioadelor peteava.ro; nu pot sa iti spun cand anume va fi urcat episodul 9, cei care se ocupa il vor posta imediat ce au timp pentru aceasta -cu siguranta.:)

remat spunea...

Imi pare rau pentru intarziere, dar se pare ca momentan ori cei de pe teava au probleme, ori eu am probleme cu conexiunea de net.Cum se rezolva va fi urcat

Dragos spunea...

Cielle

Dragos spunea...

Cielle, vrei ajutor cu subtitrarea pentru Secret Garden?

Anonim spunea...

Cielle, ep 9 part.1 nu merge online, iar part.2 merge. Poţi să verifici, te rog?

Valeria spunea...

Multumesc si eu pentru bucuria de a vedea acest serial! Nu stiu cum te pot ajuta...dar te pot incuraja prin ganduri bune!

Anonim spunea...

iti multumesc ptr munca ta,ador acest serial si sper ca il vei urca pana la capat...l-am vizionat in lb engleza dar prefer traducerea...multumesc

Anonim spunea...

Buna Cielle, am vazut deja pe teava.ro episoadele 10, 11 si 12...nu le mai urci pe megashare, sau va ramane valabila doar vizionarea online deacum inainte?? Sincer asi prefera sa-l pot descarca si pastra pt a-l putea viziona ori de cate ori doresc...abia astept sa vad ce se va mai intampla in continuoare.MULTUMESC!!!,Mihaela

Anonim spunea...

multumesc mult pentru traducere, cand apare urmatoarul episod?

D3athAddict2089 spunea...

la ce adresa sa-ti dam mail? da add la kcultureromania si vb mai multe akolo. sunt si nite surprize dak ne ascultati oferta. :)

Dia spunea...

Oooo imi pare enorm de rau ca nu mai poti traduce episoadele 11-20 .....as dori sa le am in calculator deoarece m-a fascinat aceast serial..in prezent urmarest The Snoow Queen in care actorul principal este Hyun Bin:X...oricum multumim pt tot ce ai facut pt noi si sper sa ne reintalnim in toamna!

Liz spunea...

Buna cielle..Nu cred k exista cuvinte k sa iti pot multumi pentru binele pe care il faci la atat de multi oameni..ador serialul asta..sincer,provoaca dependenta..acum de curand am devenit si eu o fana inraita..de cand m-am uitat la serialul acela Legendele Palatului-Concubina regelui pe tvr1..Dar tare as vrea sa vad si Printul Jumong..nu ai idee unde as putea sa il vad online?De peteava.ro autorul a retras videourile..si nu stiu ce sa fac,e dorinta mea ea mai mare sa il vizionez.Daca ai vreun raspuns pentru mine,adauga idul meu de mess in lista: lyricalife31...In sfarsit,tin sa iti spun k esti un inger pentru natiunea iubitoare de frumos.Te pup,astept cu nerabdare si restul traducerilor la Secret Garden,de la episodul 17 incolo.pur si simplu m-am indragostit de tot ce tine de KoreeaL:X..

Anonim spunea...

Buna.Va rog daca stiti unde pot vedea aman called god tradus in romana?il caut de foarte mlt timp.Cat despre jumong eu l-am vazut pe siteul filme coreene unde este integral. va multumesc

cielle spunea...

din cate am cautat si eu... nu am gasit:( eu l-am vazut in engleza, deci nu as putea sa iti spun... poate daca incerci si pe alte bloguri cineva stie.

Dan Dinu spunea...

dinudanioan@yahoo.com
Multumesc foarte mult pentru subtitrare :-)
Ai ceva intentii in legatura cu Thorn Birds (ultimul drama movie al incantatoarei Han Hye-jin!)?
Daca raspunsul este DA iti multumesc foarte mult in avans.
Dan

Anonim spunea...

cielle dar alte drame nu mai traduci?

cielle spunea...

Am anuntat mai sus ca din toamna voi reveni si voi traduce si alte drame:) sunt plecata peste vara.:)

mirela spunea...

o idee .. la toamna daca se poate pentru tradus drama The Greatest Love.. am vazut-o in engleza si e super.. sper ca nu te superi, dar sunt o fana a serialelor coreene

Anonim spunea...

Buna Cielle eu sunt Claudia si din pacate am descoperit site-ul tau cam tarziu dupa ce descarcasem Secret Garden 2010 din alta parte, asa ca am o rugaminte la tine daca poti sa imi trimiti pe email gabrielatatianamihaela@yahoo.com subtitrarea in romana a filmului deoarece l-am vazut doar in engleza si promit sa nu le folosesc decat in scopuri personale si pe viitor am sa descarc doar de aici pt ca subtitrarile tale sunt ffff bune. Te rog frumos daca se poate, daca nu nu e cu suparare.

aandreea46 spunea...

Buna !.As vrea sa stiu si eu care sunteti fani Lee Junki :d .Dati add la id : leejunkiromania si vizitati-ne pe forumul http://leejunkiromania.myforumgratuit.ro/ , iar daca va place puteti sa va faceti cont ,dar sa fiti activi :x V-am pupat ! .Have enjoy !

Anonim spunea...

Draga Cielle , nu stiu cum sa-ti multumesc pt bucuria ce ne-ai facut-o cu acest serial ! Este superb din toate punctele de vedere ! Iti sunt recunoscatoare pt munca ta , iti doresc si tie sa ai parte de bucurii asa cum ne-ai oferit noua !

Alessia spunea...

Iti multumesc din tot sufletul pentru traducerea serialului, mai ales ca este unul din favoritele mele, si te felicit pentru efortul depus. De curand am inceput sa-l downloadez, dar se pare ca este prea tarziu...a fost deja sters...(si am ajuns doar pana la episodul 14).

cielle spunea...

saluty Alessia!
Ma bucur ca iti place acest serial:)
Verific chiar acum sa vad unde e problema. Daca e asa cum spui e cam naspa pentru ca nu am epis. in calcul de la mine... Ceva tot se va rezolva:)
O zi super!!

Anonim spunea...

Buna ziua Cielle,
Mii de multumiri,sanatate si puterea de a trauce aceste filme minunate.De cand am descoperit frumusetea flmelor coreene ,am devenit un fan inrait.Am indragit poporul corean,despre care stiam f. putin si ador actorii sud coreeni care sunt deosebiti,frumosi
si bine alesi in rolul pe care-l interpreteaza.Se pare ca in Coreea ,coruptia,nu este la rang de cinste cum este la noi.Televizorul la noi in casa se deschide numai la filmele coreene,in rest nimic nu ma mai intereseaza,aproape ca nici starea vremii,pt. ca oasele mele batrane imi spun cu aproximatie cum va fi.
"Gradna secreta"mi-a placut f.mult,am ras in hohote,dar mi sau umezit si ochii.Admir tinerii care se iubesc,familiile tinere cu copii
si de multe ori ma intreb daca si in realitate exista barbati care sa iubeasca pana la sacrficiu o femeie.Ne-ai spus ca filmul ti-a placut si l-ai tradus.Dramele EAST
OF EDEN si TERMS OF ENDEARMENT nu iti plac? Sunt extraordinare si cu actori celebri,dar sunt subtitrate numai in lb. engleza.M-am chnuit si le-am vazut cu "dictionarul in mana",dar altceva ar fi fost daca aveam traducerea in lb. romama.
Daca ai sa poti vreodata ,te rog frumos sa nu le ocolesti.Multumesc.

Alessia spunea...

Am reusit sa downloadez si celelalte episoade. Mii de multumiri pentru atentia acordata si, totodata, pentru traducerea acestei drame minunate.

cielle spunea...

Sunt bucuroasa sa citesc ca va place Secret Garden. @anonim:
stiu ca inca sunt multe drame care au doar traducere engleza, eu voi trece la un nou proiect si voi tine minte toate propunerile. Inca nu stiu ce anume voi alege:)

Anonim spunea...

Din 16 noiembrie Secret Garden se va da pe Euforia TV!

Anonim spunea...

16 noiembrie, ora 17:30. Euforia TV.

http://www.euforia.tv/articol/tv/emisiuni/promo-16910.html?play=U7ROzQ0yKhh

Anonim spunea...

Imi place foarte mult acest serial dar nu reusesc sa il vad pe Euforia. Am reusit sa il downloadez pana la ep 13 dar restul nu le mai gasesc pe Megashare. Cum pot downloada restul de episoade de la 14 la 20? Va rog sa imi dati un raspuns daca se poate.

Anonim spunea...

Imi place foarte mult acest serial dar nu reusesc sa il vad pe Euforia. Am reusit sa il downloadez pana la ep 13 dar restul nu le mai gasesc pe Megashare. Cum pot downloada restul de episoade de la 14 la 20? Va rog sa imi dati un raspuns daca se poate. Cielle nu poti sa imi trimiti si restul de episoade traduse in romaneste pe mail? Stiu ca cer poate prea mult. Mailul meu este carlaflorin@yahoo.com

cielle spunea...

Multumesc pentru sesizare- intradevar au fost sterse episoadele de pe siteul megashare.

DIn pacate momentan nu am cum sa urc restul episoadelor intrucat nu mai am asupra mea calculatorul in care le-am salvat.

Promit insa ca imediat ce recuprez calcu' sa le urc. Sper sa fie cat de repede, caci stiu cat de important e sa poti sa vezi filmul preferat:X

Pana atunci, poate cineva care le are salvate de mai demult, poate sa ajute comunitatea SG. Daca e cineva- sa lase un comentariu cu modul cum pot sa il/o contactez ca sa vorbim.

Give me a smile:)

Clubul Bufniței spunea...

serialul e minunat. l-am vizionat pe internet dar abia astept ora 17,30 cand il pot vedea pe Euforia TV. multumesc pentru informatiile ce le pot citi pe acest site.

Anonim spunea...

va multumesc frumos
astept cu nerabdare restul de episoade la Gradina secreta acasa nu am net si downloadez de la un prieten
multumesc

Irina spunea...

Şi eu aştept restul de episoade.
Eu am văzut serialul, însă mama cum nu ştie engleză sau coreană :D s-a bucurat când l-a văzut tradus de tine. Mulţumim pentru efortul depus şi sărbători fericite !
În prezent mai urmăreşti vreun serial corean?

Anonim spunea...

Foarte frumos seialul:X..DE la cine pot face si eu rost de ep 14-20??...care ma poate ajuta ma gasit la adresa de e-mail:adinapascu95@yahoo.it...multumesc:*

Anonim spunea...

un serial de exceptie..lam vazut de 3 ori pana acum si tot nu mam saturat:X...dar cand apar si restu de episoade?

cielle spunea...

Intradevar e o drama deosebita, inca din prima secunda iti dai seama de asta! Ma bucur ca tot mai multi gasiti acest serial ca fiind exceptional!

Eu ma straduiesc sa recuperez episoadele si cat de repede le voi avea, o sa le uploadez fara dar si poate intrucat observ ca sunt cerute! Si eu sunt nerabdatoare si sper sa recuperez episoadele din calculatorul vechi cat de repede, insa nu e in puterea mea cand va fi posibil. Sper sa am vesti bune cat de repede.

Anonim spunea...

unde gasesc episoadele 14-20 din gradina secreta??pleaseeeeeeeeeeee

Fiorella spunea...

Cielle esti o draguta k ne-ai pus la dispozitie acest minunat serial...Te-as ruga mult unde pot descarca ep 14-20 din Gradina secreta?Le-am gasit pe restul p Megaupload...ms ms

Viorella spunea...

Cielle,esti super draguta,ms mult pe ep 14-20 din Secret garden.Esti cea mai tare tine-o tot asa...te pup...Craciun fericit!!

Anonim spunea...

De unde se pot downloada ep. 14-20 din Gradina Secreta? Ajutati-ma si pe mine, eventual sa imi trimiteti un raspuns pe mailul carlaflorin@yahoo.com
Sarbatori fericite!

Alexandra spunea...

Buna
Alexandra este numele meu si as dori sa te intreb daca doresti sa facem schimb de linkuri. Siteul meu este serialecoreene.net, este un site nou dar care creste frumos.
Te rog sa imi dai un mail la eserialecoreene@yahoo.com daca esti interesata cu datele tale (cum doresti sa te adaug- titlu si link).
Imi cer scuze pentru deranj si iti doresc o zi buna.

cielle spunea...

In curs de traducere! O noua drama captivanta! Are chiar secvemte din Secret Garden...
http://lovelykoreandramas.blogspot.ro/2012/06/gentlemans-dignity.html

karmen spunea...

cielle, iti multumesc si eu pe langa ceilalti pt serialul asta de nota 10. De putin timp am descoperit serialele coreeene si chiar pe blogul asiacamp am citit ca aveti nevoie de incurajari din partea noastra a celor care vizionam munca voastra. Eu va multumesc din suflet ,tie si tuturor traducatorilor ,iar sfatul meu e sa aveti incredere in hotararile pe care le luati vis-a vis de serialele pe care vreti sa le traduceti.Daca voua va plac inseamna ca veti gasi si alti oameni care sa guste serialele traduse de voi si atunci munca voastra nu va fi in zadar .

cielle spunea...

karmen,

Iti multumesc pentru tot ce ai spus, sa stii ca ma bucur sa citesc aceste randuri, caci asa si e! O incurajare, un feedback, o apreciere, orice mic gest aparent banal, e un motiv in plus sa nu ne oprim din ceea ce facem.
Si ma bucur ca iti place acest serial, este printre putinele seriale moderne foarte bune ale coreenilor!

Anonim spunea...

De unde pot descarca si eu subtitrarile?

Anonim spunea...

BUNA, CIELLE!
M-am trezit si eu...poate nu e prea tarziu!
Vazand ce s-a intamplat cu serialele de pe TEAVA m-am gandit ca poate ar fi mai bine ca serialele care-mi plac sa ma asigur ca le am si le pot vedea cand imi doreste inima. "Secret Garden" este pe un loc fruntas in preferatele mele insa observ ca tristete ca nu se poate downloada cam de pe nicaieri. Crezi ca ma poti ajuta cu ceva?
Iti multumesc oricum pentru efortul de a-l traduce! (traducerea de pe EUFORIA a fost lamentabila) Esti la inaltime! Daca ma poti ajuta in a-l descarca de pe undeva, ar fi minunat.
Sanatate si spor in ceea ce faci!

cielle spunea...

Salut!

Din nefericire nu mai am episoadele traduse nici eu, e mare pacat, la momentul cand le-am tradus nu ma asteptam ca se vor inchide site-urile unde le incarcasem.

Iti multumesc pentru cuvintele tale, conteaza mult pentru traducator sa stie ca munca lui a adus reactii pozitive :)

In paranteza, daca printr-o minune deascopar ca am undeva episoadele le voi urca bineinteles!

Anonim spunea...

Multumesc pentru raspuns!
O sa ma rog pentru aceasta minune despre care vorbesti.

Despre multumiri....cu toata placerea si sinceritaea fiindca le meriti! De mai multe ori m-am gandit sa incerc si eu sa traduc un serial. Cred ca e o munca deloc usoara. Citeam pe Viki traseul pe care trebuie sa-l parcurga un traducator si nu mi s-a parut deloc simplu. As putea spune chiar ca mi-am cam prins urechile.
Si apropo de traducerea prosta a serialului SG de pe Euforia (am ras cu lacrimi cand am citit "supercalifragilistic..." in loc de KIM SU A MU...) am observat si faptul ca , pe ici pe colo au mai schimbat coloana sonora a serialului. Am fost dezamagita si m-am intrebat apoi ce rost avea? Tu ai idee de ce au facut asta? Sau exista si o alta varianta a serialului cu o coloana sonora usor schimbata?
Poate reusesti sa ma lamuresti deoarece SG nu e singurul in aceasta situatie.(internet versus Euforia)

Cu recunostinta, Any (Brasov)

cielle spunea...

Salut Any!

Am o veste buuuna!! Am gasit din episoadele SG, chiar daca nu pe toate, majoritatea si la care nu, am subtitrarea. Poate gasim pe internet sa descarcam episoadele lipsa.
O sa ma ocup zilele urmatoare de copierea lor din PC-ul sursa (cred ca speranta ta si rugaciunile au facut minuni :) ) si incarcare online. Sper sa reusesc sa le strang pe toate.

Legat de ce ai scris in ultima parte a comentariului de mai sus, sincer nici nu am stiut de asa ceva pana ce am citit. Totusi, cred ca in momentul in care sunt cumparate drepturile de difuzare, exista conditii in contracte (sau ce incheie..) si prin asta se aduc modificari. Nu isi permit ei sa schimbe dupa bunul plac ca doar sunt micul ecran (care e foaarte ”public”). Probabil vor sa promoveze alti artisiti cine stie...

Anonim spunea...

Servus Cielle!

Esti extraordinaraaaaa!!!
Abia astept un semn de la tine cand reusesti sa le incarci!
Multam' din suflet!

Pana la urmatoarele vesti....spor la treaba!

cielle spunea...

Any,

sa te uiti in postarea de mai sus, sub poza cu gradina se afla un link, acceseaza-l pentru episoade. Inca nu sunt toate, in timp le voi pune. Mult spor!

Anonim spunea...

Buna cielle!Esti un Inger,multumesc din suflet.Deja a gentleman s dignity il am in colectie,si acum am gasit SECRET GARDEN medicamentul inimi mele.De patru ori la-m vizionat,inainte sa se stearga de pe teava.Inca odata multumesc,un serial foarte mult dorit de mine,sa-l am la colectie.Iti doresc multa sanatate si numai bine.Cu stima Elena

Anonim spunea...

Draga mea,
nu am suficiente cuvinte sa iti multumesc pentru efortul si buna ta intentie. M-am bucurat enorm sa vad ca le-ai postat si ca le pot avea. Azi le-am descarcat, pana la episodul 14.
La o prima vedere, dupa ce le-am deschis pe fiecare am observat calitatea imaginii si a subtitrarii, dar am descoperit si ca ep 14 este intrerupt/taiat(tocmai in scenele esentiale:)) si nu are subtitrare, iar ep 11 nu l-am putut descarca. Nu stiu daca sta in puterea ta sa faci ceva in acest sens. Este suficient ce ai facut pana acum! Astept cu rabdare si celelalte episoade, daca le-ai gasit...
Nici nu cred ca ai idee ce recunoascatoare iti sunt si cat de mult iti datorez!

Cu mult respect, Any

cielle spunea...

Episodul 14 o sa fie pus din nou, am vazut si eu ca nu e in regula.
Despre episodul 11 nu stiu de ce nu se poate... o sa vad ce pot face.

Am gasit episoadele, trebuie sa le descarc, dar dureaza ceva, apoi pun subtitrarile in romana si pe urma vor fi urcate in acel folder.

cielle spunea...

Incearca acest link
Gradina.Secreta.E11.hdsb.avi (512.1 MB)
https://mega.co.nz/#!LwJQ2LjS!aJnnSnmvZMQChLjv_CAmnGeW6JsfnVg6ekzVFKjl0gk

Anonim spunea...

Am reusit cu acest link.

In legatura cu celelalte episoane, nu e nicio graba. Sunt linistita ca le-ai gasit. Acum pot avea toata rabdarea din lume.

Succes in toate!

Anonim spunea...

Draga cielle!te rog din suflet,ep.14,15 lipseste,se poate remedia?In numele cumnatei mele si eu,iti multumim din suflet pentru munca si efortul depus.Esti o scumpa,BACI.Elena

Anonim spunea...

Buna, Cielle!

Mi-ai indeplinit o mare dorinta, ca o zana buna...
Sa ai parte numai de lucruri frumoase!
Ai grija de tine si spor in tot ceea ce faci!

Mii de multumiri
Any

p.s. Poate ne-om mai "auzi" pe aici...

cielle spunea...

Any,

Eu sunt fericita stiind ca ti-am adus bucurie prin putinul cat am facut.
Iti multumesc de cuvintele frumoase si la fel iti transmit, sa ai parte de o primavara senina si vesela!

 
Template designed using TrixTG